Vi stöttar dig i Coronakrisen

Information till dig som kund angående Covid‑19

Hoppas ni mår bra vänner! Vi på Internetmedia har vidtagit en rad åtgärder för att vi ska vara fortsatt tillgängliga för dig och de utmaningar som drabbar dig och dina kunder i den situation som råder just nu.

Kan vi underlätta för dig på något sätt?

Saker vi kan hjälpa till med

  • Har ni högt tryck på kundservice just nu? Många som hör av sig har säkert samma frågor. Vi kan hjälpa er att sätta upp en sida på er webbplats där ni kan presentera vanliga frågor och svar, så slipper ni förhoppningsvis några samtal.
  • Har er verksamhet förändrats tillfälligt på grund av Coronaviruset? Kanske behöver någon verksamhetsgren pausas och någon annan få mer plats när männiksor inte reser lika långt och rör sig i samma mönster som tidigare. Vi hjälper er att anpassa webbens innehåll till de rådande förutsättningarna. 
  • Behöver ni berätta för era kunder om de åtgärder ni gjort för att minska smittspridning? Med tydlig information om vidtagna åtgärder törs kunder fortsätta besöka er. Vi hjälper er att ta fram en lämplig plats på webben för att samla informationen.
  • Behöver ni nå ut med snabb information direkt till era kunder? Med vårt CRM kan ni skicka SMS eller e-post till ert kundregister, för att nå ut med information om ombokningar, öppettider eller nya regler.
  • Har ni inte tid att ta fram information för att gå ut med i era kanaler? Om ni berättar i grova drag om vilka åtgärder ni gjort så hjälper vi er att formulera bra texter och material som passar för de olika kanalerna.
  • Får ni många frågor via Facebooks chattfunktion just nu? Vi kan hjälpa er med automatiska svarsmeddelanden och kundhälsningar i chatten, för att hänvisa de mest otåliga kunderna att läsa t ex "Vanliga frågor och svar" medan de väntar.

Berätta om dina behov

Hör av dig till oss så gör vi vad vi kan för att underlätta för dig!

Vår verksamhet framöver

Inga fysiska möten

Vi lever i en digital värld och har under en period framåt valt att att helt dra in på fysiska möten och istället använda telefon, e-post och videolänk för våra möten. På så sätt kan vi minska smittspridningen bland våra medarbetare, kunder och i samhället i stort.

Samma höga servicenivå

Alla våra medarbetare har de verktyg som behövs för att kunna utföra sitt arbete hemifrån vid eventuell karantän eller sjukdom inom familjen. Vi vill att du ska känna dig trygg med att vi finns tillgängliga för dig på samma sätt som vanligt.

När Corona handlar om öl igen...

När krisen är över står vi starka tillsammans och redo att möta nya utmaningar av trevligare art. Ta hand om varandra tills dess!

Vill du veta vad vi kan göra för dig?